只有那一刻能触动心弦的歌曲才是最好的歌曲





歌曲版权来源于“网易”,网页内不涉及歌曲的下载及其它商业用途。

Holiday (Album Version) - Boys Like Girls

今天听这个调调突然很有Feel。。。

Holiday

When I was younger I used to be wild
孩提时代,我也曾狂野自由
As wild as an elephant\'s child
如同大象的孩子
No one could hold me down
无人可挡
No one could keep me around
浪迹天边

Now it\'s your turn, take a shot
现在,你是否要尝试
Baby show me everything that you got
将你的一切都展现于我眼前
Maybe you can keep me alive
如此,也许我会生机重焕
Maybe you can get in my mind
也许我会将你深藏于心
But it\'s only a matter of time
这只是时间问题
Before I run far away
我想逃离
I need to take a holiday
我需要一个假期来喘口气
Maybe it\'s a fall from grace
也许,这是种堕落
I gotta find a new place
但我想要离开这里
A holiday
用一个假期
I\'ll set off on a new chase
踏上新的征程
I gotta see a new face
去认识新面孔
I need to take a holiday
我极需一个假期
My father, he was always wise
我的父亲总是如此睿智
As wise as an elephant\'s eyes
如同大象清澈的眼
He couldn\'t hold me down
但他也无法牵绊我
He couldn\'t keep me around
他也留不住我
So are you gonna take your shot?
你也准备尝试吗?
It\'s the only one that you got
你可只有一次机会
Maybe I\'ll go out on a limb
或许,我会孤注一掷
Maybe I\'ll jump in for a swim
或许,我会跳入深海
When the lights go dim
当天色变暗
You know I\'ll run far away
我会在夜色中逃离这里
I need to take a holiday
我需要一个假期来喘口气
Maybe it\'s a fall from grace
也许,这是种堕落
I gotta find a new place
但我只想离开这里
A holiday
用一个假期
I\'ll set off on a new chase
踏上新的征程
I gotta see a new face
去认识新面孔
I need to take a holiday
我极需一个假期
(Need to take a holiday)
我极需一个假期
Whoa, whoa, whoa, whoa

A new start
我需要重新开始
I\'ve broken too many hearts
我的心已破碎不堪
And I don\'t have any clue where to go
前路漫漫,我不知何去何从
I don\'t know
我一无所知
But maybe I\'ll be back someday after my holiday
也许,某天我还会再回来
When I was younger I used to be wild
孩提时代,我也曾狂野自由
As wild as an elephant\'s child
如同大象的孩子
And I don\'t think I\'ll ever change
我不会改变
I think I\'m gonna stay the same
依然故我
I\'ll run far away
我想逃离
I need to take a holiday (need to take a holiday)
我需要一个假期来喘口气
Maybe it\'s a fall from grace
也许,这是种堕落
I gotta find a new place
但我想要离开这里
A holiday
用一个假期
I\'ll set off on a new chase (set off on a new chase)
踏上新的征程
I gotta see a new face
去认识新面孔
I need to take a holiday
我极需一个假期
A new start
我需要重新开始
I\'ve broken too many hearts
我的心已破碎不堪
And I don\'t have any clue where to go
前路漫漫,我不知何去何从
I don\'t know
我一无所知
But maybe I\'ll be back someday after my holiday
也许,某天我还会再回来
All of the wasted time
多少时光被白白浪费
The hours that were left behind
多少年华还未来得及抓住
The answers that we\'ll never find
我们永远也不会知道答案


评论
热度(4)

© 不会游泳的🐠🐠 | Powered by LOFTER