只有那一刻能触动心弦的歌曲才是最好的歌曲





歌曲版权来源于“网易”,网页内不涉及歌曲的下载及其它商业用途。

Colour to the Moon (Colour to the Moon) - Allan Taylor

一坛陈年老窖,历久弥香;半碗清澈浓烈,入口甘甜。。。

Colour To The Moon

You were just another sideshow
在后街嘉年华上
in a back street carnival
你是另一场演出
I was walking the high wire
我在高高的钢丝上
and trying not to fall
不让自己跌落

Just another way of getting through anyone would do,
另一种方式 我们都坚持到最后
but it was you
但只有你 不同于别人
You were just another sideshow
你是另一场演出
and I was trying not to fall
我在努力坚持
Ah but you were tender
你温柔无比
as soft summer wind
像轻馨的夏风
Someone to remember
当寒冷来袭时
when the cold closes in
我就会想起你
You were colour to the moon
你是月色
you were flowers come to bloom
你是即将怒放的花朵
with sweet perfume
带着甜蜜的香气
And you were tender as soft summer wind
你宛如轻柔的夏风一样温柔
I’ve seen the dark side
我用我的双眼努力寻找光明
when I am trying to find the light
却看到暗夜的一面
Seen the shadows fade away
经历漫漫长夜
on the wrong side of night
看那阴影一点一点减弱
Heard a song come through
动听的音乐响在耳畔
and when I was looking for you, I sing blue
我找寻你 唱着那忧伤的歌
Too long on the dark side
暗夜却是如此的漫长
trying to find the light
我努力寻找光明
You were just another sideshow
你是另一场演出
and I was trying not to fall
我不让自己跌落
trying not to fall
不让自己跌落


评论
热度(18)

© 不会游泳的🐠🐠 | Powered by LOFTER