只有那一刻能触动心弦的歌曲才是最好的歌曲





歌曲版权来源于“网易”,网页内不涉及歌曲的下载及其它商业用途。

Hero - Family of the Year

【为平凡的我们干杯】

Hero

Let me go
放我自由
I don't wanna be your hero
我不想成为你的英雄
I don't wanna be a big man
也无意当上什么大人物
Just wanna fight with everyone else
我只是想做个普通人,努力过好一生
Your masquerade
我不想成为你的化妆舞会上
I don't wanna be a part of your parade
带着面具的一员

Everyone deserves a chance to
每个人都应有
Walk with everyone else
成为普通人的权利
While holding down
比如当生活安定下来
A job to keep my girl around
有份不错的工作足够照顾我的女孩
And maybe buy me some new strings
也许她会为我的吉他买几根新弦
And her a night out on the weekends
也许我会陪她换个地方度过周末的晚上
And we can whisper things
也许我们可以轻声
Secrets from our American dreams
说些关于梦想的悄悄话
Baby needs some protection
婴儿才需要保护
But I'm a kid like everyone else
但我想和其他人一样长大
So let me go
所以,放我自由
I don't wanna be your hero
我不想成为你的英雄
I don't wanna be a big man
也无意当上什么大人物
Just wanna fight like everyone else
我只是想做个普通人,努力过好一生
So let me go
放我自由
I don't wanna be your hero
我不想成为你的英雄
I don't wanna be a big man
也无意当上什么大人物
Just wanna fight with everyone else
我只是想做个普通人,努力过好一生
Your masquerade
我不想成为你的化妆舞会上
i don't wanna be a part of your parade
带着面具的一员
Everyone deserves a chance to
每个人都应有
Walk with everyone else
成为普通人的权利


评论
热度(11)

© 不会游泳的🐠🐠 | Powered by LOFTER