只有那一刻能触动心弦的歌曲才是最好的歌曲





歌曲版权来源于“网易”,网页内不涉及歌曲的下载及其它商业用途。

Try - Asher Book

《Try》是Asher Book的一首单曲。也是电影《Fame》(名扬四海)中的一首插曲。

红酒般醇厚的钢琴曲调, 温柔的嗓音, 让人不自主地享受在这音符中, 有力节奏和舒缓旋律的结合,与电影《名扬四海》的青春励志主题完美切合。

《Try》

If i walk, would you run?
若我走向你,你会躲开吗?
If i stop, would you come?
若我停下来,你会来寻我吗?
If i say you're the one, would you believe me?
若我说你就是唯一,你会相信吗?
If i ask you to stay, would you show me the way?
若我求你留下,你会告诉我怎么做吗?
Tell me what to say so you don't leave me.
告诉我,说什么你才不会离开。
The world is catching up to you
世界都会追随你

While you're running away to chase your dream
当你去寻你的梦
It's time for us to make a move cause we are asking one another to change
是时机了,我们希望为彼此而改变

And maybe i'm not ready
我或许还没准备好
But I'll try for your love
但我愿为你的爱而尝试
I can hide up above
我本可以逃避
I will try for your love
但为你的爱我会努力
We've been hiding enough
我们已错过太久
If i sing you a song, would you sing along?
若我为你而唱,你会随我一起吗?
Or wait till i'm gone, oh how we push and pull
或等我灰心离去,这般你追我藏的戏码
If i give you my heart would you just play the part
若我给你我的心,你会在意吗?
Or tell me it's the start of something beautiful.
或告诉我这是个美丽的开始
Am i catching up to you?
我快要追随上你了吗?
While your running away to chase your dreams
当你去寻你的梦
It's time for us to face the truth cause we are coming to each other to change
是面对现实的时候了,我们希望为彼此而改变

And maybe i'm not ready
我或许还没准备好
But I'll try for your love
但我愿为你的爱而尝试
I can hide up above
我本可以逃避
I will try for your love
但为你的爱我会努力
We've been hiding enough
我们已错过太久
I will try for your love
为你的爱我会努力
I can hide up above
我本可以逃避
If i walk would you run
若我走向你,你会躲开吗
If i stop would you come
若我停下来,你会回来吗
If i say you're the one would you believe me
若我说你就是唯一,你相信了吗


评论(1)
热度(24)

© 不会游泳的🐠🐠 | Powered by LOFTER