只有那一刻能触动心弦的歌曲才是最好的歌曲





歌曲版权来源于“网易”,网页内不涉及歌曲的下载及其它商业用途。

Too Hard To Say Goodbye - Westlife

【致父爱】

父亲是一座山,高大,威武……

也许有时候我们并不需要过多的叮咛,也许有时候我们甚至会觉得厌烦,但父亲始终会在那里,静静地等我们回家。。。

Too Hard To Say Goodbye

Everytime I close my eyes
每次闭眼入睡
You're all that I can see
心里装的全是您
I hold you in my heart
我把您放在心里
And I know you're watching over me
我也知道您一直在看着我

Standing by your side
有您陪在身边时

It felt like I could fly
我坚信我可以自由的飞
If I could be half the man that you are in my eyes
如果我有幸达到您一半的成就
And I could face the darkest day
那么我就可以应对那些灰暗的生活
And fight the tears inside
可以和内心的悲伤作斗争
I can't turn the page or hold back the tide
但是我无法翻过这一页也无法让潮水返回
It's too hard to say goodbye
和您说再见真的太难
It's too hard to say goodbye
和您说再见真的太难

From you I learnt it all
您教会了我很多很多
You would never let me fall
我深知你永远不会放弃我
Love won't come undone
在父亲和儿子之间
Between a father and his son
爱会一直存在

Standing by your side
有您陪在身边时
Felt like I could fly
我坚信我可以自由的飞
If I could be half the man that you are in my eyes
如果我有幸达到您一半的成就
I would face the darkest day
那么我就可以应对那些灰暗的生活
And fight the tears inside
可以和内心的悲伤作斗争
I can't turn the page or hold back the tide
但是我无法翻过这一页也无法让潮水返回
It's too hard to say goodbye
和您说再见真的太难

It's too hard to say goodbye
和您说再见真的太难

There will come a day
一定会有那么一天
I'll have to walk alone
我必须要一个人走
And I'll have to make it on my own
我必须靠自己去生活

You thaught me all there is to know
你教会了我所有应该知道的
Dad I'll never let you go
爸爸,我永远不会忘记您

Standing by your side
有您陪在身边时
I felt like I could fly
我坚信我可以自由的飞
If I could be half the man that you are in my eyes
如果我有幸达到您一半的成就
I would face the darkest day
那么我就可以应对那些灰暗的生活
Fight back the tears inside
可以和内心的悲伤作斗争
But I can't turn the page or hold back the tide
但是我无法翻过这一页也无法让潮水返回

It's too hard to say goodbye
和您说再见真的太难

It's too hard to say goodbye
和您说再见真的太难

I Just can't say goodbye
我真的不想跟您说再见


评论
热度(26)

© 不会游泳的🐠🐠 | Powered by LOFTER