只有那一刻能触动心弦的歌曲才是最好的歌曲





歌曲版权来源于“网易”,网页内不涉及歌曲的下载及其它商业用途。

Turn Off the Light - David hodges

在情歌里,我们总是需要隔海遥望...

Turn Off the Light

Starring into space
望着星空的时候
I'm on the verge of tears
想哭 却流不出眼泪
You are on the other side
你离我多么的遥远
Of the room
心里突然的就空了
We both feel out of place
我们好像已经无法再继续走下去了
But we're gonna stay right here
我们只能停留在此刻

And I wish we could rewind,
我好希望时光倒流
But we can't go back in time
但是我们却再也回不去了
An' I'm just too tired to fight
我们都累了不是吗
Can we let this go tonight?
可以让一切都过去吗
An' now let's let our two wrongs be your right
让我们俩的错误结束在此刻吧
An' just turn off the light.
别再互相折磨
Oh.

Started out so slow
时间苟延残喘
Somehow spun out of control
内心混乱不堪
Another mystery of me's understood
我曾经相信的却又让我怀疑
I know we are both the fold
我知道我们已经离不开彼此
Does it need to be retold?
我们都知道的
And I wish we could erase
我多希望我们都可以忘记
What we never meant to say
我们未来得及说出口的话
I'm just too tired to fight
我太累了
An' can we let this go tonight?
我们可以将一切留在过去吗
For now let's let our two wrongs be your right
让我们的错误结束在此刻吧
Just turn off the light.
别再互相折磨了
Whoa.

Just too tired to fight.
真的太累了
Uh.

I'm just too tired to fight
我好累


评论
热度(11)

© 不会游泳的🐠🐠 | Powered by LOFTER