只有那一刻能触动心弦的歌曲才是最好的歌曲





歌曲版权来源于“网易”,网页内不涉及歌曲的下载及其它商业用途。

Learning Your Way - Lucy Iris

用跳跃的音符来形容这首歌是再合适不过了。开头的风铃声,让人听着放松,随后富有动感、节奏的女声跳跃而出,又带着点慵懒,耳朵一亮。累了一天,听到这样的音乐,真的好享受

Learning Your Way – Lucy Iris

Put your love on a silver spoon Oh! Yeah
把你的爱放在财富里
I’ll carry it down
我要把它传下去
I’ll never regret
我永远不会后悔

Promise standing by the North Pole
承诺站在北极点
I’m here on my own
现在我在这里孤单一人

With a story all
只带着一个故事
I feel it
我感到
I feel it
感到
With you
和你在一起
I feel it
我感到
I feel it
感到
With you
和你在一起

Put a drop of color in the sea
把一滴颜料滴入大海

And watch it turn red
然后看着它变红
Now we’re family
现在我们是家人了

Suddenly seems like I’m into you
就像我喜欢上你一样突然

Hey beautiful song
嘿,美妙的歌

I’m leaving my thinking room.
我已经无法思考

Put your love on a silver spoon Oh! Yeah
把你的爱放在财富里
I’ll carry it down
我要把它传下去

I’ll never regret
我永远不会后悔

call me standing by the North Pole
叫我站在北极点
I’m here on my own
我在这里孤单一人
With a story all
只带着一个故事
I feel it
我感到
I feel it
感到
With you
和你在一起

I feel it
我感到
I feel it
感到
With you
和你在一起


评论
热度(11)

© 不会游泳的🐠🐠 | Powered by LOFTER