只有那一刻能触动心弦的歌曲才是最好的歌曲





歌曲版权来源于“网易”,网页内不涉及歌曲的下载及其它商业用途。

Blame It On The Rain - She Is We

一支来自美国的独立二人组合,这首歌曲也轻快活泼,歌词朗朗上口,适合这春日里的小清新感觉

Blame It On the Rain- He is We

You got me caught in all this mess
你使我陷入一片混乱
I guess we can blame it on the rain
我猜我们应该归咎于这雨

My pain is knowing I can't have you
我的苦痛是我知道我不能拥有你啊
I can't have you
不能拥有你
Tell me
告诉我
Does she look at you the way I do
她是否像我一样地看着你
Try to understand the words you say
努力理解你说的每一句话
And the way you move
和你的所作所为
Does she get the same big rush
她是否像我一样急急忙忙
When you go in for a hug and your cheeks brush
当你进入我的内心 需要一个拥抱时你的双颊绯红
Tell me am I crazy or is this more than a crush
告诉我 我是不是很疯狂 还是这只是一场心动

I catch my breath
我屏住我的呼吸·
The one you took the moment you entered the room
正当你进入这房间时
My heart' it breaks at the thought
一想到她拥有了你
Of her holding you
我的心就碎了一样
Does she look at you the way I do
她是否像我一样的看着你
Try to understand the words you say
努力理解你说的每一句话
And the way you move
和你的所作所为
Does she get the same big rush
她是否像我一样急急忙忙
When you go in for a hug and your cheeks brush
当你寻求一个拥抱你双颊绯红
Tell me am I crazy
告诉我我是不是很疯狂
Or is this more than a crush
还是这仅仅是一场心动
Is this more than a crush
只是一场心动

Maybe I'm alone in this
或许我陷入孤独
But I find peace in solitude
但我在孤独之中找寻到了平静
Knowing if I had but just one kiss
知道倘使我能拥有一次亲吻
This whole room would be glowing
整个房间也会闪耀
We'd be glowing
我们也会闪耀呢
We'd be glowing
我们也会闪耀

Does she
她是不是

Tell me does she look at you the way I do
告诉我她是否像我一样的看着你
Try to understand the words you say
努力理解你所说的每一句话
And the way you move
和你的所作所为
Does she get the same big rush
她是否像我一样急匆匆
When you go in for a hug and your cheeks brush
当你需要一个拥抱你的双颊绯红
Tell me am I crazy
告诉我我是不是很疯狂
Or is this more than a crush
还是这仅仅是一场心动


评论
热度(11)

© 不会游泳的🐠🐠 | Powered by LOFTER