只有那一刻能触动心弦的歌曲才是最好的歌曲





歌曲版权来源于“网易”,网页内不涉及歌曲的下载及其它商业用途。

Cherry Blossom Girl - Air

法式飘渺浪漫电子,樱花姑娘般清新。。。

Cherry Blossom Girl

I don't want to be shy
我不要故作矜持
Can't stand it anymore
情难自禁地
I just want to say 'Hi'
我只想说声“嗨”
To the one I love
给我爱的那一个

Cherry blossom girl
樱花女孩
From not being with you
自从与你分开
I feel sick all day long
我终日的没精打采
I just want to go out
我只想出门走走
Ever night for a while
每天晚会上就一会儿
Cherry blossom girl
樱花女孩
Tell me why can't it be true
告诉我,为什么这梦想不能成真
I never talk to you
我不曾向你告白
People say that I should
人们鼓劝我开口
I can pray everyday
我可以每天祈祷
For the moment toe
为着关键的一瞬间
Cherry blossom girl
樱花女孩
I just want to be sure
我只想确认
When I wille to you
当我为你立下誓言
When the time will be gone
当时光一去不返
You will be by my side
你依旧在我身边
Cherry Blossom Girl
樱花女孩
Tell me why can't it be true
告诉我,为什么这梦想不能成真
Tell me why can't it be true
告诉我,为什么这梦想不能成真
Cherry Blossom Girl
樱花女孩
Cherry Blossom Girl
樱花女孩
I'll never love again
我不会再爱了
Can I say that to you
我可以告诉你吗
Will you run away
你会跑开吗
If I try to be true
当我试着坦诚相待
Cherry blossom girl
樱花女孩
Cherry blossom girl
樱花女孩
I'll always be there for you
我会永远守护你
That means no time to waste
只要有一丝的机会
Whenever there's a chance
我会毫不犹豫握紧
Cherry blossom girl
樱花女孩
Tell me why can't it be true
告诉我,为什么这梦想不能成真
Tell me why can't it be true
告诉我,为什么这梦想不能成真


评论
热度(5)

© 不会游泳的🐠🐠 | Powered by LOFTER