只有那一刻能触动心弦的歌曲才是最好的歌曲





歌曲版权来源于“网易”,网页内不涉及歌曲的下载及其它商业用途。

Crawl - Marion Raven

《Crawl》 ,选自Marion Raven的专辑《Set Me Free》

Marion Raven,挪威女歌手。曾经是M2M组合的成员,签约华纳唱片,21世纪初与搭档Marit Larsen的一首《pretty boy》几乎红遍整个北半球,但遗憾的是,这“天籁组合”于2002年解散,开始单飞生涯。

Crawl - Marion Raven

High on a hill

在高山上

Heard a bird sing her song

听到鸟在唱歌

Sang you were true

唱着你的好

Well, she got it all wrong

是的 她错了

She didn't know about you're Lies

她不知道你的谎言

And all you're stupid alibis

和你所有的愚蠢举动

Don't you know, this bird got wise

你不知道这只鸟很聪明

Surprise surprise surprise

很惊奇

The writings one the wall

在墙上的作品

Yeah yeah

耶 耶

In letters written tall

字母都写得很夸张

Yeah yeah

耶 耶

I thought I'd let you know before I go

我想在我走之前让你知道

I will see you crawl

我将看着你前进

Fell of the hill

落在山上

Into darkest of dreams

走向黑暗的梦里

Promises broke

违背承诺

Ripped apart at the seams

撕开缝合的伤口

So now you know this bird has flown

现在你知道这只鸟已经飞走了

You will repay me what you owe

你将付出你所拥有的

Don't you know you're gonna live

你不知道你会活下来吗

Alone alone alone

孤独

The writings one the wall

墙上的作品

Yeah yeah

耶 耶

In letters written tall

字母都写得很夸张

Yeah yeah

耶 耶

I thought I'd let you know before I go

我想在走之前使你知道

You made a big mistake

你犯了一个很大的错误

Yeah yeah

耶 耶

Signed and sealed your fate

认定你的命运

Yeah Yeah

耶 耶

I thought I'd let you know before I go

我想在走之前让你知道

I will see you crawl

我将看着你前进

I'll wait till the night comes

我会一直等到天黑

In the darkness you are no one

在黑暗中 你不是一个人

I'll wait till the night comes

我会一直等到天黑

Until I know all you're shadows are gone

直到我知道你所有的阴影都散去

The writings one the wall

墙上的作品

Yeah yeah

耶 耶

In letters written tall

字母都写得很夸张

Yeah yeah

耶 耶

I thought I'd let you know before I go

我想在我走之前使你知道

You made a big mistake

你犯了一个很大的错误

Yeah yeah

耶 耶

Signed and sealed your fate

认定你的命运

Yeah Yeah

耶 耶

I thought I'd let you know before I go

我想在我走之前使你知道

I will see you crawl

我将看着你前进

I will see you crawl

我将看着你前进


评论
热度(6)

© 不会游泳的🐠🐠 | Powered by LOFTER